Thursday, May 19, 2016

වේගවත්ම බ්‍රවුසරය මොකක්ද???

Image result for browsers logos




කොහොමද ඔයාලට? හොදින් ඉන්නවා කියලා හිතනවා.. හරි අපි වැඩේට බහිමු..  ලගදී මගෙන් යාලුවෙක් ඇහුවා මොකක්ද වේගවත්ම බ්‍රවිසරය කියලා.. දැන් මම ඔයාලටත් ඒ ගැන චුට්ටක් කියලා දෙන්නම්.....



*දැනට තියෙන බ්‍රවුසර් වලින් Gold Award එක හම්බවෙලා තියෙන්නේ. මොසිලා ෆයර්ෆොක්ස් වලටයි...        (ඒ කියන්නේ ලොකේ තියෙන වේගවත්ම බ්‍රවුසරය තමයි මේක.)

මම අනිත් ඒවා ගැනත් කියන්නම්..

*දෙවන ස්තානයට ඉන්නේ ගූගල් ක්‍රෝම්..මේකත් ගොඩක් අය පවිච්චි කරනවා..

*තුන තමයි ඔපෙරා මිනි.. මම පාවිච්චි කරන්නේත් මේක.. හැබයි මටනම් අවුලක් නෑ

*හතර තමයි සෆාරි මේක ගැනනම් එච්චර දන්නේ නෑ..

*පහ තමයි ඉන්ටර්නෙට් එක්ස්ප්ලොරා.. මේකනම් චා.. ඒත් පස් වෙනි තැන තියෙනවා..


වැඩි විස්තර මෙතනට ක්ලික් කරලා බලන්න

මේ පහ බාගන්න මෙතනට ක්ලික් කරන්න...

*Google Chrome
*Mozilla Firefox
*Opera mini
*Safari
*Internet Explore


සමහර ලින්ක් වැඩ කරන්නේ නැත්නම් Comment එකක් දන්න.. ඔයාලට මොකක් හරි ප්‍රශ්නයක් තියෙනවානම් කියන්න.. මම පුලුවන් විදිහට අ Help කරන්නම්.. ඔන්න මම ගියා. Comment එකක් දාලම යන්න...........








0 comments:

Post a Comment

ඔබේ Comments මට ගොඩක් වටිනවා.. අනිවා Comment එකක් දාලා යන්න.