Saturday, April 16, 2016

අසිරිය ඔෆ් ද ඩොටා 2

Image result for dota 2 logo



මට කාලෙකින් අලුත් Post එකක් දාන්න බැරිවුනා... Sorry හැබැයි ඒ කාලේ සමබර කරන්න පුලුවන් නියම post එකක් අද මම ගෙනාවා. ඒක තමයි ඒක තමයි DOTA 2 

මුලින්ම මම කියලා දෙන්නම් කොහොමද DOTA 2 ඔයාලගේ පරිගණකයට දාන්නේ කොහොමඩ කියලා.. මේක එච්චර අමාරු දෙයක් නෙමේ.. හැබයි ගේම ටිකක් ලොකුයි

කෙසේ හෝ මෙකට ඔයලා මුලින්ම Steam කියන මෘදුකංගය බාගන්න ඔනේ.. ඒක බාගන්න මෙතනට යන්න STEAM එතන ඇති install steam කියලා ඒක බගන්න... ඉට පස්සේ ඒක ඉන්ස්ටෝල් කරන්න..

ඊට පස්සේ තමයි ෆයිනල් කොටස තියෙන්නේ... ඔයලා Dota 2  වෙබ් එකට යන්න..
DOTA 2

ඊට පස්සේ  Play Game  කියන එකට ක්ලික් කරන්න.. ඊට පස්සේ බාගන්න..

දැන් ඉතින් මගේ Post එකේ අවසානය.. ටටා බයි චෙරියෝ තවත් පොස්ට් එකකින් හමුවෙමු.. මතක ඇතුව Comment එකක් දාලා යන්න.....





0 comments:

Post a Comment

ඔබේ Comments මට ගොඩක් වටිනවා.. අනිවා Comment එකක් දාලා යන්න.